Siin lehel on ära toodud vastused küsimustele, mis võivad tekkida nii toodete kui ka veebipoe üldise toimimise kohta.
Miks on tarneajad nii pikad?
Pood ei oma hetkel laoseisu ja toetume tellimuste täitmisel maaletoojale. Maaletooja korjab edasimüüjate tellimused kokku ja edastab tellimused tootjale kord nädalas. Maaletoojani jõuab tellitud kaup nädalaga. Sõltuvalt tellimuse esitamise ajast, võib minna kuni kaks nädalat kauba jõudmiseks maaletooja lattu. Edasi liigub kaup NOLOGOS veebipoe valdusesse ja sealt esimesel võimalusel teie poolt valitud pakiautomaati. Kui sinna vahemikku satuvad nädalavahetused või riigipühad, võibki kokku tulla tarneaeg kuni neli nädalat. Anname endast parima, et käistleda oma tellimusi parimas võimalikus tempos. See tähendab kauba väljastamist pakiautomaati samal või järgmisel päeval kauba meie lattu saabumisest.
Miks on toode laost otsas?
Kui toote alla ilmub kiri “Laost otsas” tähendab see seda, et antud tooded ei ole hetkel tootja laos. Oled ikkagi huvitatud? Saada päring info@nologos.ee ja küsi toote saadavuse kohta. Uurime järgi, kas ja millal on soovitud toode tagasi valikusse tulemas.
Miks on suuruste tabelites osadel toodetel mitu erinevat mõõtu aga osadel ainult 1-2?
Toote suurused on võetud brändide ametlikest tooteandmetest. Osadel brändidel on see tootepõhiselt väga põhjalik, osadel aga toodud tootepõhiselt üksikud mõõdud. Leidub ka brände, kelle kogu tootevalik on kajastatud üldistatud suuruste tabelis. Ühtegi toodet me käsitsi üle ei ole mõõtnud. Samuti on tabelites välja toodud mõõtudel teatav tolerants. Püüame välja tuua iga toote puhul võimalikult täpselt kõik vajaliku, et õige suurus leitaks esimesel katsel.
Miks osadel toodetel on kõikide värvivalikute kohta suured tootepildid ja osadel ainult värvi näidised?
Kasutame brändide ametlikke reklaampilte. Osade brändide puhul ei ole kõik toote variatsioonid üles pildistatud ja seega pole ühtegi kvaliteetset pilti, mida toote juures kuvada. Sellisel juhul on ära näidatud tootja värvikaart ja valdavas enamuses kasutatud tootja poolt kasutuses olevaid värvi nimetusi. Tuleb ka kindlasti ära mainida, et ekraanil kuvatud värv sõltub suuresti ekraani füüsilistest omadustest. Reaalne värv võib ekraanil kuvatud värvist erineda.
Miks ei ole sooduskampaaniaid?
Hinnastame oma tooteid selliselt, et juba nö letihind oleks võimalikult soodne. Marginalid on juba alghinnal madalad ja suurteks soodustuseks ei ole enam hinna sees ruumi. Samal põhjusel ei paku me ka püskliendi soodustusi. Sooduseid pakume transpordi pealt, kui ostukorvi summa ületab 99 eur.
Miks ei saa poe püsikliendiks registreerida?
Vastavalt hinnapoliitikale, ei ürita me kliente siduda lojaalsusprograamiga. Lisaks ei soovi me koguda ega talletada klientide isikuandmeid enamaks, kui meil seda vaja on tellimuste täitmiseks, tagastamiseks või võimalike pretsensioonide mentelemiseks.